Het St. Nicolaaslyceum uit Amsterdam is door de jury uitgeroepen tot ‘School van het jaar 2018’.
Column: Datagebruik een oneindig verhaal
Doorstroomgegevens 2017-2018 beschikbaar
Accepteer uw tevredenheidsonderzoeken voor 31 mei
Actuele rapportages in het ManagementVenster
Vensters VO en de Dag van de Verantwoording
Enquête afnameperiode sluit op 30 april
Vensters VO en de Dag van de Verantwoording - nomineren kan nog tot 1 mei
Column: Van “Ik kan er niets aan doen” tot “Hoe kunnen WIJ het onderwijs verbeteren?”
De Vensters schoolgids
Vensters schoolgids in SchoolManagement
Heeft u de Monitor Sociale Veiligheid al uitgevoerd?
Succesvolle campagne Scholen op de kaart
Medio december 2017 zijn we gestart met de campagne “Van schooladvies naar schooloriëntatie”. Het doel van deze campagne voor Scholen op de kaart was het vergroten van de naamsbekendheid en het verhogen van het aantal bezoekers. Voor deze campagne hebben we gebruikt gemaakt van Facebook, Google search en Google addwords.
Resultaten
Als een campagne gestart wordt, is het belangrijk dat er vooraf een meetbaar doel gesteld wordt, zodat er achteraf bepaald kan worden of de actie geslaagd is. Het gestelde doel voor deze campagne was het aantal bezoekers in het eerste kwartaal van 2018 te verhogen met 30%. Dit doel is ruimschoots gehaald!
Het aantal bezoekers is met ruim 32% gestegen ten opzichte van het eerste kwartaal in 2017. Zoals in voorgaande jaren was ook het aantal bezoekers in januari het hoogst.
Januari 88.049 bezoekers
Februari 79.811 bezoekers
Maart 52.626 bezoekers
Deze maand wordt ook de naamsbekendheid van Scholen op de kaart weer gemeten, net zoals vorig jaar. Hierover binnenkort meer nieuws.