Van schooladvies naar school-oriëntatie

Vensters+Icon_App+Mijn+Scholen+op+de+kaart.png

Campagne Scholen op de kaart VO
Medio december is de nieuwe campagne voor Scholen op de kaart van start gegaan met de titel: 'Van schooladvies naar school-oriëntatie'. Het doel van de campagne is de naamsbekendheid van en het aantal bezoekers op scholenopdekaart.nl te vergroten. 

Het aantal bezoekers op scholenopdekaart.nl groeit de laatste jaren behoorlijk. In 2017 trok de site bijna 400.000 bezoekers voor het voorgezet onderwijs. Dit is een stijging van ruim 31% ten opzichte van 2016. 
Deze online campagne voor scholenopdekaart.nl richt zich primair op ouders die zich oriënteren op een school voor hun zoon of dochter die naar het voortgezet onderwijs gaat. De secundaire doelgroep van deze campagne bestaat uit ouders die al een kind op het voortgezet onderwijs hebben en overige stakeholders.
De campagne wordt op Facebook, Google Display en Google Search getoond, gedurende de komende maanden. 


Helpt u mee om het succes van de campagne te vergroten? 
Voor 2018 willen we weer een stijging realiseren van het aantal bezoekers op scholenopdekaart.nl. Dit is belangrijk, want meer bezoekers op de site levert een positieve bijdrage aan de naamsbekendheid, transparantie en verantwoording. U kunt ons daarbij helpen! Ga naar uw facebookpagina (school of privé) en like en deel de facebookpagina van Scholen op de kaart. 
 

facebook.JPG